Przejdź do głównej zawartości

Ustawienia globalne

Zaktualizowano ponad 4 miesiące temu

Zaznacz adekwatne ustawienia zgodne z założeniami restauracji, jeśli:

klient musi założyć konto oraz zalogować się aby złożyć zamówienie

do zamówienia klient może dodać napiwek

klient podczas składania zamówienia może podać dane do faktury

klient może zobaczyć możliwe do zarezerwowania stoliki w restauracji

Możesz również zdefiniować dodatkowe pola wyświetlane podczas składania zamówienia.

Idealnym przykładem może być dodanie pod hasłem 'nazwa' - 'Czy chcesz sztućce?'. Dzięki temu klient będzie decydował, czy do zamówienia masz dołożyć sztućce, czy nie.

Możesz także dodać hasło "Czy zostawić zamówienie pod drzwiami?", jeśli zamówienie składane jest z opcją dostawy, bądź jakiekolwiek inne hasło, które pomoże w ustaleniu ostatnich szczegółów zamówienia.

"Typ" - wybieramy opcję 'tekst' lub 'opcja do wyboru', następnie możemy wpisać do wyboru przez klienta 'TAK | NIE' i zaznaczamy opcję 'wymagane', by w podsumowaniu zamówienia klient zawsze widział to zapytanie.

Przy finalizacji zamówienia, przechodząc już do koszyka, klient widzi to dokładnie w ten sposób:

Wielojęzykowość

Dzięki tej sekcji możesz dodać wiele języków do Twojej strony internetowej lub aplikacji mobilnej. Po dodaniu języka pamiętaj aby również przetłumaczyć swoje dania w menu na dany język. Poniżej instrukcja działania w kilku krokach:

  1. Wybieramy języki, w których chcemy mieć tłumaczone menu.

2. Przechodzimy ponownie do sekcji menu w panelu, wchodzimy w edycję konkretnego produktu (w tym przypadku jest to burger klasyczny dla przykładu), rozwijamy sekcję 'język' i wybieramy ten, na który chcemy danie przetłumaczyć.

3. Po wybraniu języka przechodzimy do tłumaczenia produktu. Wypełniamy odpowiednio wszystkie puste pola w wybranym uprzednio języku i zapisujemy. Tym sposobem dajemy klientowi możliwość wygodnego zapoznania się z menu lokalu.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?