Przejdź do głównej zawartości

Godziny pracy

Zaktualizowano ponad 11 miesiące temu

Dostosuj dni oraz godziny pracy restauracji widoczne dla klientów na stronie internetowej. Kliknij przycisk po lewej stronie dnia tygodnia, aby oznaczyć otwarcie lub zamknięcie lokalu tego dnia.

Po poprawnym ustawieniu godzin pracy, dane te będą wyświetlane klientowi na Twojej stronie internetowej lub aplikacji mobilnej.

ZMIANY DZIENNE

W Fodimi wszystkie statystyki sprzedaży łączone są ze zmianą dzienną. Rozpoczynanie i kończenie zmiany dziennej dostępne jest bezpośrednio w Fodimi POS.

Zaznaczając poniższą opcję nie musisz manualnie rozpoczynać i kończyć zmiany. System automatycznie uruchomi zmianę i zakończy zmianę o północy.

Ważne:

Tą funkcjonalność używaj tylko jeśli używasz Fodimi bez fiskalizacji

TERMINY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

Terminy składania zamówień określają ramy czasowe w jakim restauracja zobowiązuje się zrealizować zamówienie klienta.

Edytuj ustawienia terminów składania zamówień takie jak ilość dni na zamówienie online i czas pracy dostawcy zamówienia a następnie kliknij przycisk

Jeśli klient może zamówić dania z kilkudniowym wyprzedzeniem w rubryce zaznacz odpowiednią ilość dni np.: 5 lub 10 dni. Możesz również zrezygnować z takiej opcji wpisując 0.

Jeśli dostawa zamówień w restauracji jest możliwa tylko w konkretnych godzinach w rubryce “Dostawa” zaznacz odpowiednio ile minut po otwarciu oraz ile minut przed zamknięciem lokalu jest możliwy dowóz jedzenia. Poza tymi godzinami klient nie będzie mógł zamówić jedzenia z dostawą.

Tak samo postępuj w rubryce “Odbiór osobisty”.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?